wtorek, 6 września 2011

lepiej mieć nadzieję , niż siedzieć i nic nie mieć.

cześć. nie pisałam jakiś czas. ale, to już z prywatnych problemów. a dzisiaj trochę wam się pożalę , bo tak tutaj każdy jak będzie miał ochotę to przeczyta . a może ktoś by nie miał ochoty mnie słuchać czy coś ! : )
od paru dni interesuje mnie fakt , dlaczego ludzie interesują się czymś co ich nie dotyczy. owszem mam problemy od ostatniego czasu , wiedzą o tym najbliżsi . ale jak widać po ostatniej sobocie zrobiłam się wręcz popularna poprzez to że niby zrobiłam coś czego nie zrobiłam , bo chodziło mi o coś innego !  ;) a skoro niektórzy nic na ten temat nie wiedzą to po co się wypowiadają. przecież równie dobrze nikt ich nie prosi o to. jeden powie coś drugiemu , drugi powie dalej i tak to się obraca , a potem pojawiają się okropne historie. z których potem naprawdę ciężko jest się wyplątać, bo nawet najbliżsi nie chcą uwierzyć . tak osobiście wiem co to znaczy bo się na tym przekonałam. nie miłe uczucie, wręcz przeokropne. no ale właściwie ludzie nie zwracają na Ciebie uwagi puki czegoś ciekawego się nie dowiedzą ! ;) są też tacy co pomimo wszystko są po Twojej stronie , i starają Ci się pomóc. co okazuję się naprawdę czymś dziwnym . i właśnie to mnie w tym najbardziej dziwi że są to osoby , o których najmniej bym się spodziewała .. wiem że nikt nie ma bezproblemowego świata doskonale to rozumiem, i wiem że każdy chciałaby taki mieć . ja osobiście marzę o tym. i chciałabym się pewnego dnia obudzić i o tym wszystkim nie pamiętać a tak właściwie to żyć tym co mam, a nie tym co było. wiem że nie będzie to takie łatwe ale będę starała się dawać z siebie to co dla mnie będzie najlepsze. i mam nadzieję że uda mi się to w niedługim czasie . ale, jak na razie nie poddaje się ! bo jak dla mnie tak nie można. dzisiaj jest źle, ale być może jutro będzie dobrze, lecz może jeszcze gorzej. ale pesymistycznych myśli do siebie nie dopuszczam bo, tak to bym popadła w depresję .. co może przez to wszystko się niedługo zdarzyć ! ; ) a teraz idę się wykąpać . ; ) i spać, a jutro szkoła do 15.10 nie wiem czy ogarnę. -.- żegnam ! : )) :***

1 komentarz:

  1. Aga ja jestem z Tobą. Taki efekt plotki ktś powie komuś i tak to będzie szło ale z czasem się przekręci tak że nic nie jest już prawdą. ;/
    Trzymaj się, To minie. ;**

    OdpowiedzUsuń