wtorek, 30 sierpnia 2011

drogi 2011 jak na razie nie spisujesz się tak jak trzeba ! :(

cześć wam . ; )) nie pisałam wczoraj bo tak jakoś już mi się nie chciało . jej, czuję się dzisiaj strasznie. za dużo wrażeń jak na jeden dzień naprawdę.hmm ogólnie to tak z leksza mam zwałę, bo jak sobie przypomnę jak Michał się bał wczoraj albo jak wpadł w krzaki. kurde bezcenne ! serio ! Kinga dlaczego ty masz wyłączony telefon ?! ;> omg. będę dzwonić sto razy aż się dodzwonię ! :P  i wgl moje plany na dzisiaj się pokrzyżowały. i ja nic na to nie mogę poradzić. a 1,5 tygodnia to jest za długo . zauważyłam że piszę tu już głupoty. ale co zrobić. z nudów odbija. ale jestem zmęczona . ;( chcę spać !! eh , tak sobie właśnie myślę o szkole , i nawet stęskniłam się za niektórymi osobami nawet bardzo ; ) wiem że będę narzekać i wgl ale tak zawsze jest ! ;) a poza tym nie wyobrażam sobie co by było jak bym nie widziała się jeszcze miesiąc z niektórymi buźkami . są też osoby które odeszły i też już za jedną tęsknie , ale co zrobić. ; ] wakacje ! wakacje ! i po wakacjach  . ; d ehh, chyba nie napiszę dzisiaj nic więcej ! trzymajcie się ciepło ;) cześć. ;*

1 komentarz: