poniedziałek, 22 sierpnia 2011

zaszyfrowana wiadomość, od podświadomości ..

dobry wieczór .. ehh, z moją nogą jest coraz lepiej , a to dzięki tacie który dał mi jakieś proszki . poprawa jest taka że w miarę normalnie chodzę jak człowiek a nie jak jakieś zwierzę , kangur , małpa, czy nie wiem co . na jutrzejszy dzień mam nadzieje że będzie już naprawdę dobrze <3 i od razu wybywam na Siecień i korzystam z ostatnich dni wakacji , no bo po co je marnować nie ? mam nadzieję że pogoda dopiszę no bo musi ! nie może być inaczej . hmm, mam zajebiste nowiny mój chłopak nie umie pisać sms-ów  w T9 i ma z tym straszne problemy , ale i tak go kocham <3 . i wiem że to czytasz bo mój zajebisty blog Cię wciągnął , zgadłam ? haha no bo jak by inaczej .. ;d i kurde mam 10 minut jeszcze bo muszę się wyrobić do 24 ;d . ehh, piszę do mnie znowu jakiś interesujący gościu , który twierdzi że mnie kocha po tym że widział mnie tylko raz na oczy , i tez nie wiadomo czy to on ? bo jak to udowodni ? jak można w kimś się zakochać widząc go raz w życiu , miłość od pierwszego wejrzenia ? yyy . nie wierzę w taką . bo taka według mnie nie istnieje. koleś musi być totalnie zakompleksiony skoro szuka dziewczyny , nie rozmawiając z nią nigdy - radzę skonsultować się z psychiatrą  i szantażując mnie że jeśli z nim nie będę to coś sobie zrobi. jej a sobie rób człowieku, mnie takie coś nie rusza,  i nie będę się tym przejmowała, tylko szkoda mi Cię. bo ja nie jestem jedyną dziewczyną na świecie, więc zmień kierunek i szukaj dalej ! a tak wgl  DZIĘKUJE MOIM ZAJEBISTYM ZNAJOMYM KTÓRZY ROZDAJĄ MÓJ NUMER  BEZ PYTANIA !
chodzi o numer gg. a tak poza tym od ostatniego czasu nie jestem dostępna na numerze z plusa, więc jeżeli ktoś chce nawiązać ze mną jakiś kontakt to niech pisze na gg , to podam mu numer z Orange . ; )) a teraz kończę bo Michał i Karolina się dobijają <3 trzymajcie się skarby ;* ciaał ;******* <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz