poniedziałek, 29 sierpnia 2011

me szczęście twe imię ma nanana. ;d xd

witam, witam ! ;)) o jej wiem że miałam napisać wcześniej ale niestety tak wyszło że mój humor ostatnio coś jest popsuty i do tego neet -.- OD DZISIAJ KOCHAM SWÓJ INTERNET -.- pff. o fuck za 3 dni szkoła ! ale z jednej strony to zajebiście bo zobaczę się z cudownymi ludźmi , z którymi na przerwach będzie ostra dawka śmiechu no bo jakby inaczej . a z drugiej strony naaauka. -.- wakacje minęły mi w naprawdę błyskawicznym tempie ! i nie narzekam bo nie były złe . a teraz muszę jakoś zajebiście spędzić te 2 dni nie mam pojęcia jak ! ale oczywiście coś wymyślę. zero siedzenia w domu , no bo nie ! xd do szkoły mam wszystko ; ) więc jest okej .. ; )  buty mam takie same jak w poprzednim roku , normalnie były jeszcze  w sklepie ;ooooo szoook ! :dd no i je mam i zacieszam, bo dziś już tak mam. ehh ostatnio dni spędzam na moim photoblogu ;pp bo jakoś tak mi się zebrało . ; p a tak wgl to ludzie są chamscy, i to nieźle. ghr ! a teraz uciekam postaram się napisać wieczorem. buziaki ;*

1 komentarz:

  1. No właśnie tak to już jest z tą szkoła z jednej strony fajnie, a z drugiej już mniej :)

    OdpowiedzUsuń