wtorek, 23 sierpnia 2011

ciekawy wtorek ! ;]

witam, witam ! dzisiejszy dzień minął mi znakomicie ,moja noga jeszcze trochę szwankuje ale tak poza tym jest już o wiele, wiele lepiej ! dzień zaczęłam od godziny 12 . ;)) spędziłam go z Michałem , potem Kingą . i przyznaję że  w końcu nie było nudno czy coś w tym rodzaju , potrzebuję więcej takich dni ! eee, Michał przyznał się że jest sierotą czekałam na ten moment od miesiąca nareszcie się udało .chłopak zmądrzał w końcu !   a z Kingą jejku , jaka zwała była . ; dd hahaha no ja nie mogę , przydało mi się to i to bardzo <3
a tak poza tym to został tydzień wakacji i trzeba je jakoś zajebiście przeżyć  ? hmm, akurat o to już się nie martwię bo coś się wymyśli . wgl to mam ochotę jechać do kina , tylko na co ? ; o  ehh. straszne rzeczy .. a teraz , chce mi się okropnie spać , ale iść o 21 to tak trochę dziko , i wgl nie w moim stylu bo dla mnie najwcześniejsza godzina to jest 2 w nocy ! hmm, o czym ciekawym ja mogę tu napisać.. oo dzisiaj udało mi się tak wkurzyć Michała że szook, i wystarczyło na gg , trochę się zdziwił , ale dał chłopak radę. hahaha, co przyzwyczajenie robi  z człowieka . oj dzisiaj nie klei mi się coś te pisanie, bo nie mam właściwie o czym no ! tak sobie właśnie kminie czy zrobią w sobotę tą siecieniade czy nie , ghrr mam nadzieję że tak ! w końcu to ostatnie dni wakacji to mogliby się się zlitować! ale się wkurzyłam, jejku ! teraz coś dla anonimka , który po długiej przerwie znowu napisał !

`dziewczyno weź ty się nad sobą zastanów ! myślisz że jesteś fajna ? masz chłopaka tego swojego Michała i co ? nic. nie rozumiem takich ludzi jak ty. po co ty z nim jesteś ? masz mało problemów ? poszukaj sobie kogoś innego a jego zostaw. wiem że tego nie zaakceptujesz, bo będziesz się bała/pzdr. ;)` 




odp . wiesz, a teraz Cię zdziwię bo zaakceptuje ten komentarz. krytyki się nie boję. .więc czego innego mogę , hmm Ciebie ? nie sądzę. nie muszę się nad sobą zastanawiać, bo jak na razie mam całkiem dobrze ułożone w głowie . nie muszę być fajna , wystarczy że jestem zajebista ;)) no mam chłopaka , i wydaję mi się że Ciebie nie powinno to interesować , jak widać Twoje życie jest zbyt monotonne że musisz zajmować się moim ;] hmm, jeśli nie wiesz dlaczego z nim jestem , to twój poziom inteligencji jest zniżony do zera. bo to jasne że jeżeli uczucia przez drugą osobę są odwzajemnione to się kochają i z sobą są. problemów nie mam mało, mam ich wystarczająco dużo .. a dla Ciebie problemem zapewne jest to że złamiesz sobie paznokcia  zgadłam ? i szukać kogoś innego nie muszę , nie mam takiej najmniejszej potrzeby. i jeżeli masz mi coś do powiedzenia to weź powiedz mi to prosto w oczy a nie piszesz na jakiś stronach . chętnie  z Tobą porozmawiam nawet na gg . ;) czekam . pozdrawiam serdecznie ;)) 




miłej nocki życzę , trzymajcie się ciepło ! dobranoc ;** <3 

1 komentarz:

  1. wpiewprzanie się ludzi, zwłaszcza anonimowych z buciorami w życia prywatne blogerek zaczyna być nudne :| Nie przejmuj się, zazdrość ludzka nie zna granic :)

    OdpowiedzUsuń